Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

$$$

Tänkte göra en lite uppdatering om hur det har gått med annonserna på bloggen (mest för att jag inte skall behöva ta tag i viktigare saker jag måste göra) så här kommer det. 
 
På tre månader av annonser så har jag totalt tjänat ihop ca 5300 kronor, varav jag har (hittills) fått utbetalat ca hälften av det till mitt konto. Såklart tar hemsidan Double lite för att de skall tjäna någonting på att jag är medlem men jag har ändå fått utbetalt ca 2000 kronor. Vilket inte är stora pengar egentligen men det är pengar, och som fattig student så är det faktiskt en del. Så om ni inte har börjat redan så tycker jag att ni skall köra hårt. Det finns till och med en grupp på Facebook där vi skriver till varandra vilka annonser som ger mest och vilka som går upp och ner till exempel. Klicka på gifen nedan för att registrera dig och börja! 
 
 
Längtar lite till tidag/onsdag då jag får en ny utbetalning till mitt konto. Vilket jag behöver just nu!
 
Sjukt intressant inlägg, nu måste jag verkligen ta tag i mitt liv. Ångesten. 

Postat av: Emmy

Det är ju fett mycket pengar! Har haft mina annonser i tre månader och tjänat 231 kr jag, snäppet sämre än dig hehe :P

2013-03-24 @ 23:52:09
URL: http://emmythornelof.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-