Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Idag

Idag har jag en lång lista med saker jag måste göra. Och snart är jag klar! Jag har vart i skolan, målat flak-lakan, delat ut biljetter till studentfesten, åkt till IKEA och köpt en ram och en tavellist, lämnat in de biljetter som inte var sålda till ansvarig på Aranäs, åkt hem och legat ute i solen och ätit. Nu ska jag städa och tvätta fönster. 
 
Känner att detta inlägg blev väldigt tråkigt. Om jag inte har någon stalker som undrar exakt vad jag gör under dagarna. Haha. Hejdå. Här är två bilder från igår som gör detta inlägget ens nödvändigt. 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-