Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej hej bloggen hej på dig bloggen

Efter pizzan igår åkte jag och Philip in till Göteborg och satt en stund på Avalons uteservering tills vår bio började vid 22:30. Vi såg Man of Steel, tyckte den var bra men väldigt lång (två och en halv timma). Vi kom hem vid två och däckade. Nu är jag på jobbet igen! Sjätte dagen i rad. Men imorgon är jag ledig! I en dag. Men alltid nåt.


Postat av: Johanna

Hallå, se Now you see me!! Grym. Jag och Tilda såg den förra veckan :)

2013-06-29 @ 17:27:37
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-