Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej blogg

Just nu ligger jag hemma hos Philip och har lite ångest över morgondagen. Börjar 9, slutar någon gång mitt på natten. Känns bra osv. Men jag och Frida ska klämma in en tur till Max och ta en hamburgare så att jag hinner äta middag i alla fall. Vi ses på Gyllene Tider om ni är där, jag står och säljer Öl och chips till er där hela kvällen.

Här är en bild från igår då jag var nyklippt och hade mittbena och allt. Det ser ut som att jag har världens utväxt men det har jag ej. Inte än. Nej, nu måste jag sova. Big day tomorrow.


Postat av: Stina

Lycka till snygging!:) och håret blev Nice;)

Svar: Du är najs
Emma

2013-07-12 @ 00:14:12
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-