Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Vet inte vad jag skall skriva (tidsinställt inlägg)

Hej. Jag vet inte vad jag skall hitta på att skriva i mina små dagliga inlägg till er. Just nu sitter jag mest och funderar på vad jag kommer att göra när ni läser detta. Och jag funderar på om vi kommer få massor av fina bilder och få se otroligt fina solnedgånger och soluppgångar och träffa nya människor och kulturer.
 
Jag och Frida har sagt att någon morgon skall vi stå i soluppgången och sjunga den här låten. Kanske att vi håller upp varandra som Rafiki hållet upp Simba också. Vi kommer uppleva Lejonkungen på riktigt!!! Nästan.
 
Jag ryser när jag hör början på den här låten.

Postat av: Malin

En fråga bara, när du gjorde din andra tatuering, gick du bara dit och pratade och sen gjorde du den samma dag eller var ni tvunga att boka en dag? Och hur mycket kostade det att göra den du har på foten? :)

Svar: Det var min tredje tatuering :) Men Nej jag bokade en tid ca 2 månader innan, och funderade länge på hur den skulle vara och så. Det har jag gjort alla tre gångerna! Det är nog viktigt att tänka över en sån sak innan man gör det :) Den lilla på foten kostade 700 :)
Emma

2013-01-13 @ 13:14:25
URL: http://smallbump.webblogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-