Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

SYDAFRIKA

Okej, så imorgon åker jag till Sydafrika med Frida. Det skall bli sjukt roligt och spännande och ni som vill läsa vad vi ska göra under vår resa kan göra det om ni KLICKAR HÄR. För vi kommer inte att ha tillgång till internet, bara första och sista natten när vi skall bo på hotell antagligen. Men jag är ju så himla snäll så att jag har fixat massor av tidsinställda inlägg här på bloggen så att ni har något att läsa medan jag är borta. Bra va? Minst ett inlägg om dagen kommer att poppa upp här, och tro mig, några utav dem vill ni inte missa kan jag lova er hehe!
 
Hejdå allihopa! Nu skall jag iväg och kickstarta 2013 i Sydafrika, solen, värmen och med kameraväskan på ryggen. Kan det bli bättre? Jaja, jag hör väl av mig imorgon på landvetter om jag känner mig själv.

Postat av: Frida

Jag kommer missa alla inlägg ):

2013-01-02 @ 01:10:39
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Hanna

Hur mycket gick denna resan på? Är grymt sugen på att göra något sånt här jag med!!

Svar: Denna resa gick på ca 25 000 + fickpengar på ca 4000 :)
Emma

2013-01-02 @ 08:29:36
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-