Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Mina julklappsrim! (tidsinställt inlägg)

Här har ni mina julklappsrim (jag vet, längesedan nu men vafan).
 
 
Till Johanna! Jag och Olivia gav henne en resa till Danmark med oss i Juni. Det ska bli roligt!
.
Till Mathias gav jag en skrivbordslampa som ser ut som en "Ctrl"-tangent fast mycket större.
.
Haha! Till Olivia av jag och Johanna en ryggsäck! She liked it!
.
Okej, till Frida gav jag ett gosedjurslejon och sedan en ask med godis med Obama på framsidan. "Yes we candy".
.
Johns julklappsrim skrev jag på själva julklappen faktiskt. Det var en röd sliten gitarr som jag skrev texten till hans favoritlåt på framsidan på.Så kreativt, I know.
.
Den här klappen är en utav de som jag och syskonen gav till mamma och pappa, det var en tavla med en bild på oss i. Haha. Vi tog den när vi låg i snön och det var jättekallt ute (därav början på dikten).

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-