Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Livet är inte alltid allvarligt (tidsinställt inlägg)

Jag tror att jag har gjort det någon annan gång också, men jag tänkte lägga upp lite oseriösa bilder från olika photoshoots som jag har haft det senaste. Bakom de finaste bilderna jag tar finns det alltid sånna här bilder. Tycker att det är lite kul så nu delar jag med mig av några av dem. Tror att ni nog känner igen från vilka phootoshoots det är till och med, vilket kanske gör det hela lite roligare.
 
Jag har inte orkat redigera bilderna något men det får ni ta!

Postat av: Stina

John ser ut som sengångaren sid i ice age :D hahah

2013-01-10 @ 11:08:42
Postat av: Thilda

Saknar dig, saknar att läsa om vad du gör haha ♥ kom hem nu

2013-01-10 @ 11:19:17
URL: http://thildazimmergren.blogg.se
Postat av: Frida

Alltså HAHAHHAHA!

2013-01-10 @ 19:33:34
URL: http://keishas.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-