Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lite uppdatering på vad jag har gjort!

Hej allihopa! Har ni saknat mig? Nä, inte så mycket. Men nu är jag i alla fall hemma. DÖTRÖTT men tänkte blogga lite så att ni får en liten humm om vad jag har gjort de senaste 12 dagarna. Så här kommer lite bilder jag har tagit med mobilen under veckorna, så kommer de "riktiga" bilderna senare när jag har gått igenom dem och så.
 
Två bilder från insidan på vårt lyxtält/bungalow.
 
Såhär fina var pengarna i Sydafrika. (Orkar inte vända på bilderna så ni får vända på era huvuden)
 
GB glass hette OLA. Vi tyckte att det var ganska kul.
 
En noshörning på vägen.
 
Två elefanter på vägen.
 
Vi gjorde en bushwalk en morgon (5:30 - 9:30) ute i savannen. Det var jättemysigt, lite läskigt men framför allt väldigt smutsigt.
 
Fin utsikt från safaribilen.
 
"Jag har din näsa".
 
Myser ute på savannen.
 
Frida äter "Borrebonkins"(potatismos och grönabönor)
 
Sigma och jag.
 
Väldigt afrikansk måltid.
 
Typ klockan sju på morgonen. Rätt trötta men taggade.
 
Lite bränd.
 
Jag och en liten Afrikansk Marula-drink. ("Tyvärr" upptäckte vi först sista dagen att alkoholen var sjukt billig haha)
 
Jag lyckades luta mig mot en lila blomma. Fråga inte ens.
 
Frida skyddar sig mot en regnskur.
 
Den här finns inte i Sverige väl?
 
Visdomsord på flygplatsen igår.
 
Så jag smörade jordgubbsmarmelad på min riskaka och lade ner den för att plocka upp något annat. Så blev det lite turbulens i flygplanet och hux flux så satt min riskaka fast på flygplansväggen. Hahaha.

Postat av: Tilda

Bilden i headern var jättefin!!

Svar: Tack :) Det är Frida som har tagit den !
Emma

2013-01-13 @ 15:57:06
URL: http://Tildaanvildan.blogg.se
Postat av: Thilda

Thilda nummer 2 här då, headern! Så snygg :D

2013-01-14 @ 00:56:46
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Frida

Alltså riskakan <3

2013-01-14 @ 21:42:00
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-