Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

2012 ÅRSRESUME

Här kommer min årliga årsresume, denna för 2012 då, såklart. Mest bilder och så lite text under som förklarar dem.
 
Januari: 2012 började hemma hos mig. Januari bestod ganska kortfattat av av snö, bilolycka, bio och ett försenat paket från Texas.
 
Februari: Snö, jag fyllde 19 år och familjen (utom lillasyster) åkte upp till Stockholm över en helg.
 
I Mars hade jag långt mörkt krulligt hår, gick i skolan och tatuerade mig för första gången.
 
I April var det påsk, mat, VM i teamåkning och Danny uppträdde på min systers dansuppvisning.
 
I Maj blev det sommar, sol, mys, en resa till London och Studentbal.
 
Juni bestod av Studentfirande, Midsommar, MTV world stage, stranden och världens bästa picknick med Johanna och Olivia.
 
I Juli tröttnade jag på Sverige och tågluffade ensam ner till Tyskland där jag träffade på både tyska och amerikanska vänner. Sedan blev det mest jobb, lite festligheter och en Bruce-konsert med Thilda.
 
Augusti: Jag blekte mitt hår så att det blev oranget, hängde en del på Trädgårn, åkte ner till Malmö med Johannam, gick på Maskinen och Olivia opererade sin arm så jag och Johanna hälsade på henne ibland och pysslade om henne.
 
September: Emmy kom hem från Alanya, jag gjorde min andra tatuering, mer mys med kompisar och så hade jag Saw-maraton med Frida.
 
Okteober bestod nästan bara av mys, många kvällar med Johanna och Olivia och två eller tre kvällar hos Emmy med Thilda och Frida. Sedan gick jag också på en fotokurs och lärde mig att fotografera manuellt.
 
Det blev en del halloweenfirande och minst två biobesök, sedan blev min Iphone grön och jag åkte och såg Swedish House Mafia i Stockholm med Frida.
 
Hela December bestod mest av festligheter, så som födelsedagsfiranden, utgångar, jul och nyår. Sedan besökte jag jul på Liseberg också.
 
Tack till alla ni som gjorde mitt 2012 bra! Ni är underbara. Tack för allt ni hjälpte mig igenom och allt jag lärde mig. Hoppas att jag bidrog till något bra i erat 2012 också!

Postat av: Mamma Anna

Tack själv för 2012 du bidrar alltid till både skratt och tårar. Jag älskar dig. Kramar

2013-01-01 @ 17:13:56
Postat av: Emmy

Detta året har gort med en jävla fart! Tack själv Emma <3 (Och ja det är klart du har bidragit med bra saker)

2013-01-06 @ 00:53:03
URL: http://emmythornelof.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-