Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tjoho

Om ni ville veta vad jag hittade på efter mitt förra inlägg så poppade jag lite popcorn och kollade på några avsnitt av Game of Thrones, har som många andra nu fastnat lite i denna serie. Nu ska jag kolla på några avsnitt av Supernatural också innan jag sover, fick lite dåligt samvete att jag valde Game of Thrones före Supernatural. Sedan planerar jag lite inför en fotografering imorgon, har fått tillbaka lite inspiration att fota så om någon vill stå modell eller så så säg bara till! Jag tycker BARA att det är kul om ni vill.

Tänkte lägga upp en bild här men jag har ingen så ni får klara er utan (nödvändigt att skriva jag vet..)


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-