Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hejhallå

Idag har jag varit på fotobiblioteket i Göteborg med Stina och Frida, sedan åkte Frida vidare och jag och Stina åkte och solade lite (vår plan är att vara bruna och goa på bal och student). Sedan åkte jag och Johanna och träffade Olivia, vi åt på Max, satt där i några timmar och sedan gick vi på stan en snabbis innan Olivia skulle iväg till träning. Just nu är jag på väg hem, jag planerar att poppa popcorn och kolla på lite serier ikväll. Eh jag menar gymma. Eller eh.. Ah. Hejdå godingar.

(Här är en bild på min glass som jag åt på Max. (Jag gillar egentligen inte glass men jag var sugen på kolasås) Den var väldigt fin)


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-