Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

En liten uppdatering

Efter en supermysig middag på Jensens med Olivia och Johanna så mellanlandar jag och Johanna i Kungsbacka just nu för att byta om och fixa oss för en utekväll. Dansa dansa dansa. Frida L och Stina kommer strax hit och sedan möter vi upp Olivia som är och tränar just nu. Så nu vet ni!

Hittills har jag fått lite blandat med grejer, bland annat ett presentkort på Systembolaget (hahaha), en blus med katter på (som jag har haft på mig under dagen och kvällen, se bild), halsband, en drömfångare (kan visa bild imorgon), pengar och så fick jag en stor bukett blommor hemskickat idag också. Mys mys.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-