Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dance our tears away

Efter ca 4 timmars sömn så ska jag snart bege mig till skolan. Jag, Thilda och Emmy gick ut på Sticky igår där vi dansade i princip hela kvällen. Det var skojigt! Jag agerade taxi och körde alla hem efteråt och kom till min säng för ca 5 timmar sedan. Jag hade längtat lite då kan jag säga! Men vi hade kul, träffade på många skumma men trevliga och lite konstiga människor haha. Emmy och Thilda spelade bort ca 10-20 kronor på spel där inne också, utan resultat tyvärr.

 


Postat av: Thilda

Jag ser galen ut hahaha

2013-02-03 @ 15:43:29
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-