Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tower Bridge imorse

Här kommer några bilder som vi tog vid fina Tower Bridge imorse, det var de bilderna jag orkade redigera idag så ni får nöja er för nu skall vi kolla på lite New Girl och sova strax. "The Making of Harry Potter" var helt otroligt och sjukt kul att se. Man fick se rummen de spelade in scenerna i, rekvisita från filmerna, exklusiva filmer om hur de spelade in vissa scener och hur effekterna fungerade och massor av annat roligt! Skall gå igenom de cirka 800 bilderna jag tog där inne en annan dag då jag har mycket tid tänkte jag. Men åh vad fint och mysigt det var, filmerna är ju så bra verkligen. 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-