Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tjabba

Igår vaknade jag hemma i sängen och åkte iväg till Kungsbacka rätt tidigt för att fotografera lite bröllopsbilder till ett brudpar som skulle gifta sig samma dag. Efter det hängde jag med Philip och hans familj till hans faster och åt mer julmat och umgicks. Sedan skulle vi ut på kvällen, jag stod i kö till Trädgårn med ett roligt gäng killar i 45 minuter och kom sedan fram till dörren och blev utkastade ur kön för att inte alla var 20 år än. Haha. Så knäppt blev det. Men vi gick och åt gott på Max och åkte hem sedan istället, annorlunda men ganska trevligt ändå. 
 
Idag vaknade jag med Philip hos honom och vi åkte hit till Fjärås och firade lite jul med min familj och Farfar och Marianne som var här. Det blev dock ingen julmat för det orkade vi inte, så vi alla åt tacos och öppnade lite paket istället. Mysigt det med! 
 
Nu skall jag förhoppningsvis strax träffa Thilda som är hemma från Norge några dagar över jul! 
 
Hade ingen bra bild men Sotis är ju alltid söt så det funkar!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-