Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Onsdag är det idag väl?

Tänkte skriva veckodagen som rubrik (standard) men kom inte ihåg vilken dag det var. Bra. Så blir det när man inte har något som helst schema i sitt liv antar jag. 

Idag har jag i alla fall tagit en runda i Göteborg med Stina och jagat lite julklappar och sedan belönade vi oss med Donken efter det, innan hon skulle till skolan. 

Nu sitter jag och kollar på Awkward och väntar på att lasagnen (mums!) blir klar så att vi kan äta. 

Jag och syster för några veckor sedan.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-