Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Yaay

Det här återkommande i-landsproblemet att det är jobbigt och tråkigt att jobba håller på att ta slut för mig nu. Idag jobbar jag min sista vardag på länge här på Aderbys. Sedan blir det ju lördagar på Aderbys och lördagar på Ullevi en stund till. Och Grekland om två veckor. Skall bli så skönt att komma iväg, känns som att alla andra (okej, väldigt många) har åkt någonstans i sommar (långa och många resor dessutom), utom jag.


Postat av: frida på aderbys rör

Du harju varit utomlands tre gånger iår redan (om man inte räknar med Danmark och Norge. Då blir det fler!)

2013-08-09 @ 13:58:06
Postat av: frida på aderbys rör

(you don't say att det blir fler om man lägger till resor... lol)

2013-08-09 @ 13:58:53
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-