Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Frulle

Igår var jag som sagt på Gekås med Stina, med oss var också Elsa, Malin och Viktoria. Vi köpte lite smått och gott, fotade lite på vägen hem och jag stannade sedan hos Stina hela dagen och kvällen tills det var dags att åka då hon skulle jobba idag klockan 6. Philip hämtade mig och vi åkte till honom och sov. Nu är han också på jobbet sedan åtta imorse och jag sitter och äter frukost här.

Sedan ska jag vara med Johanna och Olivia lite senare! Supermys. Hejdå!


Postat av: Mamma Anna

Bor du med all inklusive eller? Kram på dig! :)

Svar: Haha ja idag gjorde jag det! :)
Emma

2013-08-14 @ 13:47:43
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-