Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Today

Någon (Frida L) klagade på att jag inte spenderade någon tid med att bada, vilket jag faktiskt har varit lite dålig på men jag har gjort det! Så idag såg jag till att dokumentera mitt badande lite, så att ni ser att jag faktiskt badar också och inte bara ligger i solen. Men mer än så har vi inte gjort idag, bara badat och solat, spelat kort och ätit. Har varit väldigt gött.
 
 
Mathias är ej med på bild eftersom att han (sedan en incident i somras) inte litar så mycket på solen och håller sig mest i skuggan. Men han har badat också, dock inte idag!

Postat av: Frida

Bra

2013-04-05 @ 00:53:39
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-