Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

The typical Emma

Jag åkte upp till bräckan och skulle fotografera en liten foto-idé jag hade i solnedgången. Men så glömde jag ett minneskort så det blev inga fina bilder. Solnedgången var jättefin och jag blev lite ledsen så jag tog några bilder med min telefon (måste sett dum ut som stod där och fotade med en liten telefon i jättemånga olika vinklar och grejer). Här är en utav de telefonbilderna, jag lade upp några fler på fotobloggen bara för att jag kunde så om ni vill kolla in de med klicka här i så fall. 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-