Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Söndagsfrulle

Jag hängde hela kvällen och natten med Johanna och Olivia vilket var mycket roligt. Vi har och gör det alltid lika bra när vi umgås. Johanna skulle dock upp och jobba klockan nio så vi blev utkörda från hennes hus och jag släppte Olivia på stationen och åkte hemmåt. Två minuter senare fick jag ett sms från Olivia att nästa pendel hem till henne gick om ca 1 timma, så jag vände och vi satte och och åt frukost på Majgården, och satt och pratade till klockan tolv då jag åter igen körde Olivia till stationen, men denna gången så gick det ett tåg. Nu är jag hemma, har duschat och skall försöka jobba med mitt projektarbete lite. Tagga tagga. 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-