Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Om ni fortfarande undrar

Ja, jag sitter fortfarande och kollar på Supernatural. Stäm mig. Tror att har kollat på runt 10 avsnitt idag. Så himla kul liv verkligen, haha. Känner mig lite forever alone om jag skall vara ärlig men just nu sitter jag också och försöker hitta inspiration till en fotografering i helgen. Blir spännande! Jag har blivit lovad fika som lön, så är ganska taggad. Berättar mer om det senare när det väl händer tänkte jag.

Här är en bild på mig från innan idag i min största t-shirt och popcorn. Och duckface av någon anledning. För mycket Supernatural-Dean för en dag kanske?

 


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-