Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu åker vi ifrån värmen

 
Efter en mysig vecka med bara familjen så är det nu slut på Semester för mig på ett tag. Jag tycker faktiskt att det skall bli skönt att vara hemma lite nu (Vem är jag och vad har jag gjort med Emma?). Om jag skulle få 1000 kronor för varje flygplats jag hade varit på bara år 2013 så hade jag varit 11000 kronor rikare, vilket inte hade suttit fel i en fattig students plånbok just nu. Fast om jag hade fått de pengarna så hade jag nog åkt på en till resa. Hehe. (Välkommen tillbaka Emma.)
 
Nej, nu skall vi åka hem! Hejhej!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-