Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hola!

Var tog tiden vägen? Jag trodde att klockan var runt fyra och att jag hade hela dagen framför mig med att inte göra ett skit men så är klockan snart halv sju och jag måste börja laga mat för föräldrarna är inte hemma (jättejobbigt i-landsproblem) (kommer sakna mat när jag flyttar hemifrån). Efter maten skall jag hem till Johanna (som också är ensam hemma för det är hennes föräldrar som är ute och småreser med mina) och bara dö i hennes soffa och kolla på film. Nog en sådan kväll jag behöver idag. Väldigt behövlig. Godis på det, jatack. 
 

Postat av: Frida

Kommer så sakna min pappas mat när jag flyttar hemifrån. Är redan lite ledsen över det. ):

2013-04-13 @ 18:50:40
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-