Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Då var denna tisdag över

Tjabba tjena. Jag fotade lite naket idag som sagt, tycker att det kan bli väldigt fint när man gör det. Jag har "bara" lagt upp en bild på fotobloggen än så länge men det kommer nog fler imorgon (jag bloggar från telefonen nu så kan inte lägga in en länk till er så om ni inte vet hur ni hittar till fotobloggen så finns den bland mina länkar som du hittar längst upp till höger här på bloggen om ni vill se).

Annars har jag inte gjort så mycket mer denna dag, och jag hoppas att morgondagen blir ungefär likadan! Då skall jag dock träffa Johanna och Olivia, vilket ska bli mysigt. Godnatt!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-