Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Blogga var det ja

Hej alla fans och sånt. Blogg-appen ligger nere och har gjort det i ett par dagar, vilket har lett till dålig uppdatering. Men nu loggade jag faktiskt in på internetsidan blogg.se via mobilen (vilket är typ 1000 gånger jobbigare än appen, speciellt om man ska lägga upp bilder, sjukt synd om mig) och tänkte blogga lite nu när jag åker tåg. Dock åker jag bara tåg mellan Kungsbacka och Hede så jag skall gå av nu. Haha. Här är två bilder som jag tog i min hall för 20 minuter sedan ungefär. 
 

Postat av: Mikaela

fin outfit :) Ha en bra dag!

2013-04-23 @ 08:14:37
URL: http://mickisteoderakis.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-