Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Blå

Här är en bild på den nya bikinin på mig. Visste inte riktigt hur jag skulle få en bild på mig själv i bikini utan att det såg ut som att jag stod och tog kort på mig själv i bikini haha. Så här är den sista bilden av typ fem, när Sara kom in och sa "Emma ska vi gåååå snaaaaart?". Jag kan ta en bild på bara bikinin utan kropp med systemkameran sedan, så att man ser detaljerna bättre men jag tycker att den ser snyggare ut på än vad den gör när den bara ligger ner.


Postat av: Anonym

Men herregud kvinna, vilken kropp du har! Skulle göra allt för att få den!

2013-06-29 @ 16:03:32
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-