Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Annars då?

Annars, förutom att göra Sara uttråkad, så har vi varit på en "finare" strand idag. Det var tydligen sand från Västindien, så den var alldeles vit och fin. Sanden fastnade dock lättare på kroppen så jag är helt sandig...

Men det var mysigt och varmt! Nu är vi tillbaka på hotellet, vi har ätit lite sen lunch (klockan är en timma efter här om ni inte visste) och nu har jag och Mathias suttit i wifi-zonen i snart en timma. Så ska nog dra mig ut i solen de sista soltimmarna nu! Hare gött.


Postat av: Frida

Du verkar bara ligga i solen och tråka dig. Ut i vattnet och lek lite! (;

Svar: Jag var faktiskt ute i vattnet idag! Haha, det var skönt. Sedan satt jag vid vattenbrynet med typ halva kroppen i vattnet en stund om det räknas ;)
Emma

2013-04-03 @ 20:27:07
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-