Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

What did I get my self in to?

I veckan tog jag i hand med min bror att vi skulle börja på en LCHF-diet nästa vecka (LCHF betyder att man tar bort alla kolhydrater och äter i princip bara väldigt mycket fett). Jag har aldrig varit för dieter och allt sånt men jag känner att jag kan väl testa eftersom att alla andra gör det (grupptryck haha). Anledningen till att vi valde just LCHF är att Mathias har kört det innan och det gav grymma resultat för honom. Jag skall dock inte förvänta mig så mycket. Och jag har redan gjort upp en lista på mat jag kommer sakna mest och vi får se om den stämmer om ett par veckor.
 
1.) Juice (Behövs ingen förklaring)
2.) Bröd (Man fåt alltså inte äta något bröd över huvud taget, förutom om man bakar eget av ost)
3.) Pasta (Inte bara vanliga makaroner kanske men tänk spagetti carbonara och sånt. Åh)
4.) Cheeseburgare (Behövs ingen förklaring) (Kanske borde stå högre upp på listan till och med)
5.) Choklad (I denna punkt räknar jag även in allt som innehåller choklad; kakor, kladdkaka, oboy osv.)
 
Vi får se hur desperat jag blir. Mathias berättade att när han körde LCHF sist så saknade han mackor med smält ost så mycket att han tog en skål och smälte ost i den och åt den smälta osten med sked. Dock gick han ner 20 kilo på bara ett par månader så det var väl värt det.
 

Postat av: Nathalie

Eldorade joucie kan man dricka, och mörk choklad är okej :)

2012-09-20 @ 13:57:35
URL: http://mysecretsthoughts.blogg.se/
Postat av: Mathias

na... Eldorade jucie är inte okay ;D
Får inte vara mer än 5 gram kolhydrater och det är 11 gram i Eldorade jucie XD

2012-09-20 @ 14:07:15
URL: http://www.piasgrann.blogg.se
Postat av: Frida

http://www.youtube.com/watch?v=5RLAGxUbp-U&feature=relmfu

Svar: Hahahahah! true story!
söt greyhound.
Emma

2012-09-20 @ 14:57:30
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-