Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Try to tell you no, but my body keeps on telling you yes



Dessa fyra bilder beskriver min dag ganska bra. Första bilden föreställer mig och min bror på väg till skolan. Sedan kommer en bild på John i skolan som har en cheeseburgare i bakfickan (fotograf: Max). Nästa bild är Johanna som "gör något roligt" i sitt kök idag efter skolan. Sista bilden är jag och Olivfisen på McDonald's där vi åt lunch med Johanna och Jocke också.

Postat av: Johanna

tycker faktiskt att jag är väldans rolig.

2012-09-05 @ 18:42:56
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-