Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hår

Den här bildensitter uppe på skolans vägg. Det är en bild på mina ben som Frida har tagit (som är jättefin, don't get me wrong). Varje gång jag går förbi den (vilket är ganska ofta då den sitter i trappuppgången) så minns jag hur jag hade glömt att raka benen den dagen och vi fick sitta i timmar och redigera bort mitt hår på benen. Och det var ju jättetråkigt så det är inte så jättebra och noggrannt gjort heller, då man ser både hår och att det är redigerat om man kollar tillräckligt nära. Så det är det jag ser varje gång jag går upp för trappan i skolan. Mina håriga ben.
 
Nu vet ni. Och förlåt till er som går på skolan och läser detta så att det är det enda ni kommer att se också.
Och ja, det kändes lite udda att stanna mitt i trappuppgången för att ta kort på en bild på sina egna ben.

Postat av: Frida

Sitter alla våra bilder från drömmen uppe?
Tycker dina håriga ben är väldigt fina. Gör hela bilden.

Svar: Ja de sitter uppe! Allihop!
Emma

2012-09-12 @ 14:28:23
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Anki

Ha ha. Såg bilden igår på föräldramötet men missade håren eller spåren efter dom :)

2012-09-12 @ 15:28:12
Postat av: John

Du har alltid håriga ben! :)

2012-09-12 @ 15:49:54
Postat av: Anonym

Haha! Japp, du hade rätt. Kommer tänka på det varje gång jag ser den bilden :)

2012-09-12 @ 16:40:45
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-