Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Why so serious?

Jag skall på en halloweenfest i veckan och har som plan att gå som Jokern. Idag hade jag och brorsan inte direkt något särskilt för oss så vi fixade våra halloweenkonstymer och jag testade även att sminka mig. Jag kommer nog att göra det mer noggrant när det väl är dags men jag och bror tog ändå lite bilder idag. Kavajen är svart (redigerade den till lila på ena bilden) och jag skall leta efter något lila att ha på mig i veckan.
 

Postat av: Olivia

asså.... LÄSKIG!!!!! som faaaaaaan också.. vågar inte vara med dig på halloween... du får gå själv till chalmers!!

2012-10-30 @ 16:08:41
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-