Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Söndagsuppdatering

Igår hade jag himla trevligt ute i Lindomes djupa skogar med Frida, Emmy och Thilda och idag blev jag upphämtad vid tolv för att åka till Farfar och äta lunch/frukost med familjen. Det var mysigt, dock var jag supertrött så jag somnade i soffan en stund. Nu är jag på väg hem ifrån en handbollsmatch i Kungsbacka som jag, Johanna, Olivia och Jocke var och kollade på. Det var spännande faktiskt! Ikväll blir det nog Harry Potter 7 (del 1) med Frida om vi orkar. Och det var en ganska bra summering på min dag tycker jag. Ha det!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-