Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Saturday

Igår hade jag mysigt med Johanna och vi blev jättearga (alltså verkligen jättearga) när vi kollade på X-factor för att jurymedlemmarna hade valt så konstiga låtar och kläder till alla så det var sorgligt. Vi satt och skrek och suckade. Och sedan kollade vi på Kommissarie Späck och skrattade väldigt mycket, vilket vi behövde efter vårt rage.
 
Idag vaknade jag i Johannas källare och vi åt frukost och lite sånt innan jag och Frida möttes på Hede och åkte in till Göteborg tillsammans för en liten shoppingrunda. Det var mycket trevligt. Visar vad jag köpte sedan!
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-