Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu åker jag och mamma iväg / Dagens Outfit

 
Standard "ner-på-fötterna-bild" och standard "dagens-outfit-kollar-ner-i-marken-bild". Jag har på mig en röd stickad tröja från H&M, en sjal som var en present, jackan är Olivias gamla som jag fick för typ tre år sedan, jeans från Cubus, väska från Nasty Gal och skorna kommer jag inte ihåg vart jag köpte. Så. Nu ska jag iväg och leta vinterjacka mm.

Postat av: Olivia

åååååååh söt du är <3

2012-10-30 @ 16:08:54
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-