Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Måndagsmys

Idag vaknade jag vid 13-tiden efter att ha sovit 13 timmar. Det var skönt. Thilda smsade mig och tyckte att vi skulle ses så det gjorde vi. Vi tog en lång prat-och-mys fika på Kafé Karma där vi drack te och bara pratade i några timmar. Sedan åkte jag till Maxi där jag skulle köpa jordgubbar, men de kostade 79 kronor (!!!) för en låda så jag köpte inga. Dock träffade jag på Matilda (många Tildor idag) som jobbade idag och pratade lite med henne. Fick även med mig grön sprayfärg till håret. Sedan åkte jag till Kvantum istället där samma låda jordgubbar (alltså från samma land och samma storlek) kostade 35 kronor. Så jag köpte mina jordgubbar där istället. Och det här inlägget blev ett sånt som folk bara skumläser för att det egentligen inte är så intressant. Så jag slutar skriva nu. Hejdå.

Postat av: Olivia

hahahaha älskar såna här inlägg, fast ändå inte.. men älskar att skriva dom (fast ändå inte) för man har liksom ingen poäng med hela grejen... love it! fast ändå inte...

2012-10-30 @ 16:07:21
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-