Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Längtan bor i mina steg

Jag sitter här i skolan och är ganska omotiverad idag. Jag vill bort här ifrån och resa runt jordklotet istället. Det känns som att jag har varit i Sverige alldeles för länge nu (vilket inte är så länge, jag vet). Jag blickade tillbaka under några resor jag gjot under 2011 och nu 2012 och jag har ju faktiskt varit väldigt mycket ifrån Sverige. Jag började ju 2011 i Texas och bodde där till juni, jag gjorde även en resa i april 2011, till Kalifornien, och sedan när jag kom hem i juni så var jag i Sverige till slutet av oktober då jag och familjen åkte till Turkiet tillsamamns. Sedan var jag ju i London i Maj i år och sedan var jag i Tyskland på min egna tågluffarresa i somras också.
 
Men nu är det liksom dags att komma iväg igen tycker min kropp och jag. Så jag sitter här och längtar till Afrika nu. Det är inte så långt kvar faktiskt. Två månader och en eller två veckor (något sånt, orkar inte räkna).
 
Min kropp och mitt sinne är till för att resa och utforska. Ge mig äventyr.

Postat av: Frida

Kommer bli jätteskönt att åka till värmen (tycker jag nu när det är kallt i alla fall)!

Svar: Ja verkligen! Speciellt i januari.
Emma

2012-10-22 @ 19:44:46
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Aleksandra H.P

Hvor er det micky mus hjulet? By?

2012-10-26 @ 15:18:41
URL: http://alekshp.blogg.no/
Postat av: Frida

Rubriken though.

2013-01-02 @ 01:30:44
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-