Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Köpte ett par Galaxyskor

För ett par veckor sedan så länkade blogg.se till en blogg där en tjej hade gjort egna "Galaxyskor" och jag tyckte att de var så fina så jag beställde ett par till mig själv från henne. Idag fick jag dem och de var superfina och tjejen, som heter Lovisa, är jätteduktig och dessutom jättegullig som skickade med ett par örhängen och ett gulligt brev! Ni hittar hennes blogg HÄR och det speciella inlägget med hennes galaxyskor hittar ni HÄR.
 

Postat av: Frida

Åh såg dem när de länkades, så fina!

Svar: Ja ellerhur! :)
Emma

2012-10-18 @ 21:26:20
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-