Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hjälp

Kamera: Nikon D3100 - Objektiv: AF-S NIKKOR 55-300mm 1:4.5-5.6 G
 
Hjälpte brorsan att fotografera till ett utav hans skolprojekt nu ikväll, här är en utav alla bilder, och jag tänkte att jag redan har uppdaterat min blogg så mycket idag så jag bjuder på en till uppdatering. Brorsan har själv gjort masken och skall redovisa om den imorgon i skolan. Historien om masken var någon slags clownmördare. Mysiga saker alltså. Skulle då inte släppt in den där, hoppas att ni inte drömmer mardrömmar nu, godnatt!

Postat av: Frida

Supernatural

2012-10-15 @ 21:50:44
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-