Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej

Det skulle vara jättekul att kunna ge er tips på LCHF-mat och snacks men sanningen är den att jag bara äter samma snacks hela tiden. ICAs matlagningsyoghurt och hallon (ibland jordgubbar). Och hur kul är det att gå in på min blogg och se en skål med matlagningsyoghurt och hallon varje dag? Inte så kul. Definitivt inte så inspirerande. Så jag kanske själv behöver lite tips på snacks som är LCHF. Hit me! (Typ Thilda för du kan sånt här haha) (Tänk på att jag är nötallergiker och gillar inte grädde).


Postat av: Anonym

Ååå det finns så mycket gott att knapra i sig ju. Jag går inte på lchf jättestrikt, men här är några förslag på vad jag brukar göra:
Dipp med grönsaker (svårt..)
En massa goda ostar (det bästa, dock rätt dyrt)
Blanda mozzarella med tomater
Feta ost (eller så är jag konstig som bara kan sitta och käka det utan något till.. Hehe)
Åh det finns massor

Något som också är grymt gott är att lägga små ost klickar eller vad man ska säga på en plåt och stoppa in den i ugnen så blir det små ostchips.

Hoppas att det var något utav det som du kanske inte provat innan!

Svar: Åh tack så mycket :)
Emma

2012-10-29 @ 18:30:50
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-