Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

The Typical Emma

För att göra en ganska lång historia kort så skulle jag fotografera John idag, och skulle stanna vid vägkanten. Fastnade i lera så vi fick ringa på hjälp, Stina och Elsa kom till undersättning men det hjälpte inte ändå (vi försökte putta och det blev kladdigt osv). Efter ett tag stannade en snäll lastbilschaufför och hjälpte oss att få upp bilen tillslut. Efter 35-40 minuter i leran. Dock fick jag fotograferat lite ändå, medan vi väntade på Stina och Elsa så fotade jag och John lite medan vi ändå var där. Här är en bild, resten av dem ligger på Fotobloggen. Nu ska jag upp och träna bort lite av dagens ångest på gymmet. Hejdå.
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-