Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Småtankar

Hey everybody. Här sitter jag och kollar på Top Model och önskar att jag var en utav de där coola fotograferna som är med. Maybe someday. Sedan är det Project runway som gäller efter det och sedan skall jag sätta mig och kolla på lite olika serier som kommit ut. Idag eller imorgon måste jag packa till Stockholm i helgen också. Och imorgon skall jag fotografera en kompis, så det kanske får bli idag då. Om jag orkar. Mitt och Fridas tåg går klockan 6:00 ifrån Göteborg Central på torsdag så det blir upp vid fyra-halv fem tiden. Men det kommer bli kul!
 
Jaja, babbel babbel babbel. Nu ska jag fortsätta att slöa i soffan i några timmar för jag är så trött och seg så det finns inte. Bla bla bla klaga klaga klaga. Här är några bilder som gör mig glad.
 




Postat av: Anonym

super fin blogg! :)

kolla gärna in min blogg om bla. mode! puss

Svar: Det kanske är bra om du länkar i så fall?
Emma

2012-11-20 @ 18:32:22
Postat av: Julia

super fin header! :)

2012-11-20 @ 18:32:45
URL: http://granath.blogg.se
Postat av: ♥ w i l m a ♥

vilken fin header!

2012-11-20 @ 19:49:08
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
Postat av: Olivia

hahahaha åååh, charmiga bilder my love.. väldigt ;)

Svar: JÄTTECOOLT.................
Emma

2012-11-21 @ 16:29:13
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-