Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Rumour has it I'm the one you're leaving her for

Modell: Jag
Fotograf: Stina Magnusson
Kamera: Skolans Nikon D90 + Objektiv
Redigering: Jag
 
Vi hade en timma kvar av skoldagen och ingenting att göra, så jag smetade guld i hela mitt ansikte och på min överkropp (syns inte så mycket kanske, men det är anledningen till att det blänker så). Och sedan fotograferade Stina mig till sin fotouppgift som sagt. Ibland är det kul att inte bara stå bakom kameran tycker jag. Jag tog mig friheten att redigera några utav bilderna själv, men tycker det skall bli spännande att se hur Stina redigerar dem. Det kommer bli något helt annorlunda!

Postat av: Mamma Anna

Vad fin du är! Kul att se dig framför kameran också!

2012-11-20 @ 08:01:30
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-