Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Orka

Så jag vaknade sent. Skulle vara på Allergimottagningen för att ta tester (kollar äntligen vilka nötter jag är allergisk mot och hur allvarligt det är osv). Men ja, jag vaknade sent. Skulle vara på Allergimottagningen halv nio och vaknade kvart över åtta. På något mirakulöst sätt var jag i Kungsbacka 8:32 men då kom jag på att jag inte hade en aning om vart Allergimottagningen låg. Haha. Och när jag ringde mamma så kom vi på att jag hade glömt papperna som jag skulle ha med mig. Så jag åkte hem för att hämta dem och på dem står det att jag kan göra testerna på närmaste vårdcentral (alltså 2 minuter hemifrån). Så jag gick dit istället. Och nu sitter jag här. Lagom irriterad på mitt liv och mig själv. Så jag lägger upp denna bilden på mig och pappa. För den gör mig glad.

 


Postat av: Mamma Anna

Söta ni är!!

2012-11-08 @ 12:58:37
Postat av: Frida

Dör

2012-11-08 @ 17:34:00
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-