Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kollage / Montage

Modell: Stina Magnusson

Nu är jag klar med mina Kollage/Montage bilder (uppgift i skolan), där man skulle sätta ihop många olika bilder till en. Den första bilden är uppbyggd av sex bilder och den under är uppbyggd av åtta bilder. Gissa vilka? haha. Nej men det blev ganska bra tycker jag. Tänkte göra e tredje men den blev inte så bra så jag nöjer mig med två.

Postat av: Mamma Anna

Jag tycker dem blev jättebra! Min duktiga tös. Kram

2012-11-15 @ 13:08:26
Postat av: Anki

Jättefina. Vill köpa!

Svar: Jaså :) Vad kul!
Emma

2012-11-15 @ 18:54:40
Postat av: Frida

Ey Emma du stavade fel några gånger i det här inlägget! Men äh, fina bilder i alla fall :D

2012-11-15 @ 22:30:14
URL: http://keishas.blogg.se
Postat av: Olivia

jag hittade alla!!! allah!

2012-11-19 @ 19:08:01
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-