Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kalla nätter

Hej, nu är jag hemma, eller det har jag varit ett tag, efter en mysig fika i Majorna med Olivia. Vi pratade så mycket att vi glömde av tiden och hon blev lite sen iväg till träningen men det gick nog bra (hoppas jag haha). Det var riktigt mysigt! Jag drack ett te med julsmak. Det var riktigt gott faktiskt, längtar lite efter julen nu.
 
Eftersom att jag inte tog någon ny bild idag på mig och Olivia så bjuder jag på den här gamla som Johanna tog 2009.
 
På tal om 2009 så fyllde jag på min fotoblogg med några vattenbilder jag tog 2009, jag blev lite sugen på att fotografera vatten igen när jag gick ignom dem.

Postat av: Johanna

mästerfotografen själv! *stolt *
"Emma, den fokuserar ju inte!"
"har du satt igång kameran?"
"eeeh nej...."

Svar: Hahahahahhaa <3
Emma

2012-11-27 @ 22:54:54
URL: http://johannameh.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-