Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

#jagbordesova

Hej, här ligger jag i min säng och filosoferar, jag borde egentligen sova med tanke på att det är skola om ett par timmar men jag kan liksom inte. Så jag bloggar istället eftersom att det inte blivit så mycket bloggande idag. Anledningen till det är att jag bara har suttit på min rumpa och kollat på TV precis hela dagen (eller ja, de timmarna jag har varit vaken). Kommer tillbaka imorgon med roligare blogginlägg! Lovar!

Här är en bild på mina tre drömfångare som jag har vid min säng just nu. Den ljusbruna är gammal, som jag fick i present när jag var liten, den på armen är ett par månader gammal nu och den mörkbruna är nyast, kanske 1-2 månader gammal (superintressant).


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-