Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hallå Brus

På tal om little things så blir man ju så himla glad av småsaker som påminner en om att folk tycker om en. I alla fall jag. Idag fick jag en present från Frida som hon köpte i Finland under förra veckan när hon var i Haparanda. Det var en haj (eftersom att hon vet att jag är fruktansvärt rädd för hajar) och jag döpte den till Brus. Måste erkänna att han inte är så skrämmande. Detta kanske hjälper mig med min fobi.

 


Postat av: Frida

Alltså det stället tillhör Sticky även om det inte är deras "huvudbyggnad"!

2012-11-06 @ 21:49:27
URL: http://keishas.blogg.se
Postat av: Frida

... och så skrev jag det citatet jag har på bloggen "The minute you think of giving up, think of the reason why you held on so long". Hehe :D

2012-11-06 @ 21:50:40
URL: http://keishas.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-