Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Goddag

Som jag redan har delat med mig på andra sociala medier så blev det kanske lite för mycket för mig igår. När man vill bli full och rolig så går det liksom inte men när man verkligen inte behöver det (som när man ska jobba morgonen efter) så blir man det. Jag förstår mig inte på världen ibland.

Här kommer i alla fall fyra bilder. Har 237 bilder på telefonen från igår kväll och natt. Jag kanske lägger upp fler senare, när jag kommer hem från jobbet. Hare!

 


Postat av: Frida

Jag fick mig några fina sms igår från dig. Mycket trevligt.

2012-11-01 @ 13:31:55
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Den andra Frida ;)

Haha var det SÅ många bilder?! En händelserik kväll ;)

2012-11-01 @ 16:21:30
URL: http://keishas.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-